לחץ על כל אחד מהנושאים הבאים:
כרומת תהיה רשאית וזכאית לגבות, והלקוח יהיה חייב לשלם לכרומת, אם דרשה זאת ממנו, ריבית פיגורים בגין כל פיגור בתשלום שיבוצע ביחס למניין ימי-האשראי המוסכמים בשיעור של עד 1.00% (אחוז אחד) לכל חודש של פיגור או חלק יחסי ממנו (על בסיס ריבית דה-ריבית) או בשיעור ריבית החח”ד המקסימאלית הנוהגת בבנק הפועלים בתקופת הפיגור על ריבית חח”ד בחריגה ממסגרת, לפי הגבוה מבין השניים. סכום ריבית הפיגורים יתווסף לסכום התשלום המקורי מהמועד בו הוא היה צריך להשתלם לכרומת.
חשוב! כלפי הלקוח החב לכרומת בחוב שבפיגור או במקרה ולא ביצע את התשלום לידי כרומת באמצעות אמצעי התשלום המוסכם – תעמוד לכרומת הזכות לעכב ולא לשחרר כל סחורה של הלקוח המצויה בידי כרומת.
לקוח אינו זכאי ו/או רשאי לקזז סכום כשלהו מסיבה כלשהי מהסכומים להם הוא חב לכרומת בגין עבודה כלשהי, וזאת אלא אם הוסכם בין הלקוח לכרומת בכתב אחרת. קיזוז כספים מחיובים שלא בהסכמה מפורשת של כרומת כמוהו כאי תשלום בהתאם לתנאים המוסכמים ויחולו על הלקוח הכללים המחייבים המפורטים לעיל בנוגע ל”פיגורי תשלום” ו”ביטול תנאי אשראי”.
במקרה של טענת לקוח לאי-התאמה לדרישותיו בנוגע לטיפול הטרמי שבוצע בכרומת על הלקוח לפתוח בהליך של הגשת תלונת לקוח לכרומת בכתב לשם בירור התלונה. אין הלקוח רשאי לקזז או לדחות סכום כלשהוא מתשלום כלשהוא לכרומת עד להשלמת הבירור (זאת מבלי לגרוע או לסייג מגבולות האחריות של כרומת המפורטות בתנאים הכלליים ולהלן). לשם יעול הטיפול בתלונה מומלץ שהגשתה לכרומת תיעשה בטופס ייעודי דרך האתר www.chromat.co.il (לשונית “טפסים”).
במקרה שהלקוח סבור כי הוא זכאי לקבל זיכוי כספי מכרומת, על הלקוח לפנות אל כרומת באמצעות טופס בקשה לזיכוי כספי, זאת בסמוך למועד בו התגלתה העילה לכאורה לטענת הזיכוי. הנסיבות להגשת בקשות לזיכוי הן:
- נפלה לדעת הלקוח טעות במחיר בו חוייב ע”י כרומת לשלם. במקרה זה הלקוח יעביר למחלקת הכספים בכרומת פניה מנומקת ובהירה בנושא וזאת לא יאוחר מ- 14 ימים מיום הוצאת החשבונית הרלוונטית;
- נפלה לדעת הלקוח טעות בכמות לחיוב בו חוייב הלקוח. במקרה זה הלקוח יעביר למחלקת הכספים בכרומת פניה מנומקת ובהירה בנושא וזאת לא יאוחר מ- 14 ימים מיום הוצאת החשבונית/תעודת המשלוח הרלוונטית;
- התעוררה אי שביעות רצון אצל הלקוח מתוצאות העבודה שביצעה כרומת. במקרה זה יעביר לכרומת הלקוח תלונה בהתאם למפורט בפסקה הנ”ל העוסקת ב”בירורים בנושאי איכות” וזאת לא יאוחר מ- 14 ימים מהמועד בו התגלתה ללקוח הבעיה לכאורה. למעבר לטופס תלונת לקוח לחץ כאן
בחזרה לדף “התנאים הכלליים” בנוגע לעבודה עם כרומת לחץ כאן